חדשות המוזיקה • סיכום שבועי

יואב דילאון ודוד קליגר Comments Off on חדשות המוזיקה • סיכום שבועי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגזין חדשות המוזיקה החסידית של רדיו קול חי, מתוך התכנית מוצ"ש מוזיקלי עם יוסי אייזנטל ובעריכת יואב דילאון ודוד קליגר. האזנה נעימה!

 

חדש! בריו חקשור שמח תשמח!

בריו חקשור מתקדם לעבר האלבום הבא. אנחנו הצלחנו בדרך לא דרך לשים יד על קטע מתוך אחד השירים הבאים שיהיו באלבום שלו "שמח תשמח".

חדש הדרן עלך ישיבת אש קודש!

"ישיבת "אש קודש" מגישים אלבום לכבוד סיום הש"ס העונה לשם "הדרן עלך".

חדש לך ענו שירה חוני גרינבלט!

זמר חדש מבואנוס איירס העונה לשם חוני גרונבלט (או גרינבלט) מגיש סינגל חדש "לך ענו שירה" שמו, השיר אף מלווה בקליפ חדש,  הלחן שלו עצמו העיבוד וההפקה כולה של חברת גִילֶרְמוֹ דֶה מדיה.

חדש יעקב והמלאכים מים רבים!

"תמיד הפקות" בהנהלת ידידינו שמוליק ישורון מציגים סינגל ראשון מתוך האלבום הכפול 'מים רבים' של 'יעקב והמלאכים' –  בביצוע הזמר קובי עובד סולן מקהלת "קולות מן השמיים" יחד עם תלמידי בית הספר 'מלאכים'.

המילים מתוך שיר השירים, לחן ועיבוד: מיקי רוזנבאום, הפקה מוסיקאלית: ליאור כהן.

חדש ידן כהן כי תעבור!

יָדֵן כהן מגיש מתוך אלבום הבכורה שיקרא 22 שניות סינגל העונה לשם "כי תעבור", את הרעיון לשיר הגה אחיו של ידן כשביקש ממנו להלחין לזכר אריה אברמסון הי"ד, חברו ליחידה שנהרג באסון השייטת, מילות פסוקים שהתחברו מאוד לדמותו של חברו, לעיבוד אחראי ערן קליין.

חדש האחים ולדמן התנערי!

האחים ולדמן, אותם חשפנו כאן לא מזמן, מגישים סינגל שני "התנערי", הלחן הפעם מקורי בהחלט ושייך לאלעזר, אחד משלושת האחים לבית ולדמן, שהפעם גם צרפו אליהם את האח הצעיר – אורי. העיבוד וההפקה המוסיקלית של השיר, כמו גם האלבום המלא הופקדו בידי יהודה כ"ץ (רבע לשבע).

חדש יניב בן משיח טיפה ועוד טיפה!

יניב בן משיח מגיש אלבום חדש "טיפה ועוד טיפה" שמו, ונאזין לשיר הנושא כשלמילים וללחן אחראי יניב עצמו ועל העיבוד וההפקה אילן לב ואלי מלמד.

 

חדש תורת השם א.א. שטרן בביצוע אפרים מנדלסון!

המלחין א.א. שטרן מגיש אלבום חדש "תַּתֵּא סלה" שמו, (תורה תפילה אמונה), האלבום מכיל 10 לחנים חדשים ו5 לחנים מחודשים, על העיבוד הופקד ג'ף הורוביץ, כשבביצוע לוקחים חלק 12 זמרים שונים, על ההפקה המוזיקלית יהודה דים.

מזל טובים:

לשימיקס, שימי גרוס לרגל הברית לבנו.

לכתבינו בנצי לייזרוביץ לרגל הולדת בנו.

לשרוליק ברגר הטכנאי החביב לרגל אירוסיו.



0 תגובות